reede, 12. oktoober 2007

3. lugu

Täna elasin üle liiklusõnnetuse. Liinibussile, kus ka mina olin sõitis tagant otsa teine buss. Keegi õnneks viga ei saanud.

Koolis oli tänu ajaloo tunnile täitsa OK päev. Kui ajalugu ei oleks, ma ei tea, mis siis, sunniks reede hommikul kooli minema. Täna ma ei vaielnud kordagi õpetajaga. Üsna mõjuval põhjusel. Kui ajaloo tunnis vene keelt õppida, pole suurem asi vaielda. Õnneks õnnestus saada pärast tundi midagi huvitavat teada.
Hakkasin õppima ka ajaloo olümpiaadiks. See on päris karm. Kokku mingid paarsada lehekülge materjali, aga kui ma hakkasin lugema mingit kunstiraamatut, kust on ette nähtud lugeda 23lk siis 3.lk juures mul oli sellest niiii kõrini kui olla saab. Kunst pole just minu ala.

Täna õhtul oli mu klassijuhataja pool kokandustund, kus tegime kringlit. Arvutist sai vaadata ta tütre pulmapilte. Need võtsid lausa hingetuks. Nii ilusaid pilte sadade kaupa. Sõnatuks võttev.

Täna on laul Doble Faced Eels - Pa Joka

Kommentaare ei ole: