kolmapäev, 12. detsember 2007

naljapäev

Kudas tuleks käituda, kui vastuseks minu küsimusele (ja muide täiesti teemakohasele) ajalooõpetaja istub klassi ees klassipõrandale rätsepistesse ja hakkab mõtlema? Laskma mõelda? Kindlasti. Ta mõtles natuke ja vastus oli "Ei tea". Minu pakkumise peale, et Ameerika ruutkilomeetri hind Napoleonilt ostes võis olla paar dollarit, anti siiski vastus, et ilmselt odavam. Hiljem tõi õpetaja mulle mingi väga paksu raamatu USA kohta. Mis ma sis sealt välja lugesin: kuskil osteti 10 000 dollarilised WC-potid, 2/3 ameeriklastest ei tea, kuidas riiki valitsetakse jne.
Inglise keele õpetajale me vist hakkame juba parandamatute humoristide hulka kuuluma. Ega see ju ei olnud naljakas, kui töös oli lause: "nokkloom on ainus imetaja, kes muneb mune" asemel üks meist humoristidest kirjutanud: "nokkloom on ainus, kes imeb mune"
Eesti keele tund jäi vist ära.. See tähendab, et õpetajat ei olnud, aga õpilased olid kohal. Suuremosad pääsesid vigastusteta ja peaaegu kuivalt. Läbimärg tahvlilapp mööda tuhisemas on ikka parem, kui läbimärg tahvlilapp pähe või näkku.

Universumis on ainult kaks mõõtmatut suurust. Universumi suurus ja inimese rumalus. Ja universumis ma pole sugugi kindel.

Blink 182 - All the small things

Kommentaare ei ole: