pühapäev, 13. jaanuar 2008

bad times

Kõik oleks justkui hästi, kõik on justkui hea ja ometigi ma ei tunne, et kõik oleks korras ja kõik hästi. Ma ei tea mida ma pelgan praegu või miks ma põen kõike. Lihtsalt pisiasjad tegelikult. Olulised ainult. Vähemalt mulle. Küllap on see mingi talvemasendus, mida võimendab must maa väljas.
Keemia olümpiaad oli raske, aga mulle meeldivadki rasked asjad. Aga kõige hullem olümpiaadi juures oli see, et ühes ülesandes oli õigekeelsusviga. Küsisõna ainsuse aga see mille kohta küsiti mitmuses. Küsimus oli Milline on .....koostised? Haige, kui sellised asjad sees on. See juhib tähelepanu mujale. Minul juhtis vähemalt. Aga elu koosnebki ka õigekeelsusvigadest.

Girls don't like boys, girls like cars and money
Boys will laugh at girls when they're not funny
And these girls like these boys, like these boys like these girls
The girls with the bodies like boys with Ferraris
Girls don't like boys, girls like cars and money

Good Charlotte - Boys & Girls

Kommentaare ei ole: