teisipäev, 23. september 2008

hääletu režiim

TÄPE jättis mulle igaljuhul jälje - hääl läks täiesti ära ja nina ei ole ka just päris korras. TÄPE oli tore, kuigi ise tegija olemise juures on üks suur miinus - kui sul on paikne töö, siis ei näe sa peaaegu midagi peale end ümbritsevate tegevuste. Kurb on minu meelest ka see, et kõik ei saanud t-särki. Mina näiteks ei saanud, sest kõik õuesolijad said mingid jubedad maalrihõlstid selga. Iseenesest ju pole nii hull, aga kui on vale suurus ja ebamugavus siis pole lõbus. Ja pealegi ei olnud see varsti enam ilus, sest see lagunes ja tekst läks laiali.
Eelmisel nädalal käisin ma kinos vaatamas filmi "Mina olin siin". Täitsa hea film oli. Sünge, aga mitte 100%. Seda filmi ei oskagi hästi sõnadega kirjeldada, aga minule see mõjus - seda filmi mina usuks.
Juba sel nädalal on esimene olümpiaad sel aastal. Loodusteaduste katsevoor ei kõla minu meelest paljutõotavalt, eriti, kui teemaks on ka nt piim ja piimasaadused. Kõlab nagu teeme ise hapupiima...
Ma loodan ,et ma homme lähen kooli- 2 päeva juba kodus oldud ja isegi autokoolist puudutud.

Kommentaare ei ole: