pühapäev, 21. märts 2010

Hea, kuid mitte alati

Reedel kohe pärast kooli tuli mul koristamishoog. Mitte leebe ja mööduv vaid selline, mis kestis järjest ning kuigi ma vahepeal käisin kodust ära, siis ka kelle 11 oli veel vaa võtmehoidjatelt tolmu võtta. Nüüd on kõik korras:D No mitte päris kõik, aga ikka väga-väga korras. Adalbert: "Kiida nüüd mind!"
Laupäeval läksin ma Motoexoticale vabatahtlikuks, pühapäeval ka. Laupäeva õhtul läksin ma matemaatikaolümpiaadi toimumiskohta ning mängisin mitu tundi "Sibikunni". Mulle tohutult meeldis mäng ja seltskond:) Need täiendasid teineteist. Eva-Lotta, Anu, Ralf, Karl Oskar, Ivo, Mette-Triin, Uku-Kapar, Sandra - parim seltskond, kellega ma üle väga pika aja kaarte mängima olen sattunud:) Ja õhtul, kui mina ja Lotta koju suundusime ning teised majutuskohta, sain ma 7 kallistust. Algul Sandralt ning siis tekkis loomulk ring enne lahkumist:)
Kevad on käes. Kas või ajutiselt, aga kõik ujub, midagi porist ja rohelist on näha ning on soe:D

Kommentaare ei ole: