teisipäev, 19. oktoober 2010

Üks periood taas läbi

Kuigi neljapäeval on veel viimane arvestus, siis ametlikult on üks periood lõppenud.
Palju õppisime ja jõudsime, aga uued ained tulevad peale. Mul saab reedeti olema 8(!)keeletundi. Kõik keeled, mis mul vähegi on on kokku pandud ühele päevale. Elagu!

Eestlaste sõnaahtruse tõttu plaanib Eesti Keele Instituut kasutusele jätta vaid viis käänet - mõnitav, ihaldav, omastav, äraütlev ja mittemidagiütlev. Lisaks kaalutakse, kas mitte lülitada grammatikasse ka umbusaldavat kõneviisi ja mõningad ringkonnad tunnevad puudust järeleminevast käändest. See vastaks küsimusele: kes läheb järele?
(aitäh, Ihv)

Täna käisime Härmas, veits ei mõnitata .treffneristid pühal murul või kus ma siis olema peaks? mingis Treffneris või?
Loodetavasti kusagil läbi ei kuku ning kõige hullemad elamused jäävadki vene keele juurde.

Reedel mängisin ma korralikku last ning tahtsin issi töö juurde minna, sinna ma ka jõudsin, aga tema kabinetis ma ei olnud. Olin hoopis mujal ning suutsin hullult asjalik olla ning väga palju ära teha. Süüa ja naerda jõudsin ka lisaks sellele!
Uisutama olen jõudnud kolmel korral, mis on päris edukas.

Ma loodan, et mind ei ignoreerita enam inglise keele pärast, sest ma ei ole sinu peale kuri ju, sa tead seda. Ma lihtsalt tahan, et sa nii ei teeks või leiaksid parema lahenduse!

Kommentaare ei ole: