kolmapäev, 28. september 2011

Politsei kiirvalikus

Teisipäev,  27.september
13.00 heliseb mul kunsti tunni ajal telefon, vaatan, et tundmatu lauatelefoni number ning katkestan ühenduse.
2 tundi hiljem, pärast inglise keele kontrolltöö(Crimes and punishments) lõppu lähen klassist välja ja helistan tagasi.
Tegemist oli politseiga. "Teie auto on osalenud avariis. Keegi sõitis parklas otsa, nähti pealt ja teatati politseisse". Minu esimene reaktsioon on, et mul pole autot. Ma olen kahes autos kasutaja ning ühega neist ongi tegemist. Õnneks on selle aja peale saadud juba keegi teine kätte ning ma ei pea minema kindlustusasju ajama. Miks nad helistasid mulle? Ma ei tea auto numbrimärki, liisingufirmat, kindlustusfirmat ega muud olulist(nt asukoht). Ma tean värvi ja mudelit. Mina olin esimene valik, sest mind lisati kasutajaks kõige viimasena, seeg andmebaasis olen kõige esimesena.
Loo moraal: Mine kunsti tunnist alati välja, et telefonile vastata, sest vabandus "ma pean lahkuma, kuna politsei kutsus mind" on liiga hea, et seda  kasutamata jätta.

Kolmapäev, 28.september
2 kirjandust, 2 bioloogiat, 2 tundi ühiskonna arutlust, 2 tundi matas lebotamist, 2h füüsika olümpiaadikursust, 2h tudengite mälumängu, 2 pirukat ja 2 halvaks läinud koogitükki - kokku 13h aktiivset hariduslikku tegevust.
Nüüd siis kunstis homseks dadaism, metafüüsiline kunst ja futurism.

Kommentaare ei ole: