reede, 27. september 2013

Tegusalt tegutsemine

Kummaline, et on olemas puhkepäevad (bank holiday), mis ongi pika nädalavahetuse pärast. Füüsikud peavad neist korralikult kinni, matemaatikud mitte. Seega on homme ikkagi koolipäev, lihtsalt umbes tund loengus ja tund kõndides.

Eile ma proovisin ma midagi uut ja väga huvitavat, üsna kindlalt tahan seda ka edaspidi teha. Täna oli kudumisõhtu nii tuugalt täis, et istekohti jäi puudu. Homme lähen ma sõbrannale külla ning laupäeval paljude rahvusvaheliste üliõpilastega Šotimaad avastama. Reisi originaalpealkiri on "Highlands: Harry Potter Bridge & Glen Coe Day Trip".

Ma pole vist kunagi nädalaga nii palju kõndinud, kui siin.

Ja minu tänaval on hommikul "pulgakommiga" neoonkollane tegelane, kes aitab lapsi turvaliselt üle tee. Ülekäiguradu siin foorideta ei kohta ning väikesel ringteel foori just ei ole.

Sattusin kogemata "Müürilehte" lugema. Leidsin sealt tükikese Eestit: http://www.muurileht.ee/visand-minu-eestist/

Kommentaare ei ole: