esmaspäev, 19. november 2007

24. lugu

Ka Klausi ja Oskari meeleolu oli langenud allapoole nulli.

Minu oma on ka seal kandis hetkel. Põhjus ju pealtnäha tühine: ülesannete õiged vastused olid minu omadest väga erinevad. Ei oleks ju väga mõtet põdeda, aga vastused on nii lihtsad. Mind nii häirivad sellised vead, mis tagantjärele on nii rumalad. Ma lihtsalt ei suuda keskenduda hetkel, kuigi oleks väga vaja. Homme on kooli keemiaolümpiaad ja mitte ainult ei häiri mind see, et hakkab kell 8, vaid ka see, et tuleb kogu aasta õppematerjal. Ma vihkan seda tunnet, mis tekib, kui on abitu tunne ja tegelikult on kõik veel OK. Ma lihtsalt ei taha sellega leppida, et kõik ei ole nii lihtne ja loogiline. Ma lihtsalt ei taha...


My dream is to fly
Over the rainbow so high

Yves Larock - Rise up



Kommentaare ei ole: