kolmapäev, 21. november 2007

25. lugu

Ma võitsingi kooli keemiaolümpiaadi ära. Ma ise eile ei uskunud väga, aga nagu selgus nii oligi...Ja ülesanded, millest ma aru ei saanud, olid mul veatult lahendatud. Ma isegi ei teadnud, et ma nii tark olen. Kirjutasin mida mina teeks ja täna sain teada, et nii peabki tegema. Kui kooli füüsikaolümpiaadi võidab ka keegi minu klassist, siis on A klassi omad kindlast targemad kui B klassi omad, sest nii matemaatika- kui ka keemiaolümpiaadi on võitnud A klassi õpilased.
Ajaloos sain 5-. Ma ei tea...Üks kord pandi mulle ainult punktikeste juurde joonistamise eest 4-..Nüüd oli joonistatud punktikesi juurde, aga hinne oli 5-. Et saada 5 peab olema 3 punkti puudu. Ja punktid mitte eesti keele tunnis, vaid ajaloos hoopis.

Raba on maa, mida künda ei saa
Igal õhtul läed õndsana magama
Mere poolt taas tuleb ründaja
Pistab nahka su agana
Tabad kord sa, sinu turbaoaas
Pole loodudki maailma nabana
Pilgust kaob klaas, silmis selguseraas
Asud maid ümber jagama

Ultima Thule - En Skägglös Dundergud

Kommentaare ei ole: