laupäev, 23. veebruar 2008

24.02.2008

Homne päev on tähtis. Mulle, Eestile ja eestlastele. Vähem kui pooleteise tunni pärast võiks ma öelda ,et olen 15. Ja Eesti Vabariik oleks 90. Aga mina ei tea kuidas Eestiga on, aga mina ei sündinud keskööl. Mulle on alati imelik tundunud, et oluline on päeva täpsusega pihta saada, samas kui külalised on pikalt külas ja sünnikellaaeg on selle aja sees oleks lahe ju ka seda meeles pidada.
Nii või teisiti saan ma homme 15. Nii et viimane tunnike minu elust 14-aastaselt. Hämmastav lausa, kui oluline võib olla see kuupäev, mis on kirjas dokumentidel. Kõik käib vanuse järgi. Justkui ma täna oleks veel ühtemoodi ja homme oleks ma hoopis teistmoodi. Aga tegelikult ei ole. Aga ega muu järgi on inimesi keeruline rühmitada.

Palju õnne Eesti - 90!
Palju õnne mulle - 15!

Mu isamaa, mu õnn ja rõõm

Kommentaare ei ole: