pühapäev, 19. september 2010

Poolelteelsinna

Sa tormad läbi oma elu, heal juhul sa peatud vahel ning vaatad ringi.
Sa teed palju vigu, ükskõik, kuidas sa ka ei prooviks.
See ei ole halb. See on mälestustega elu.
Vihma sajab, Kuu kasvab, sügis on siin.
Maal on kõik teisiti - seal on pime.
Pimedus - ma astun õue ning ma ei näe mitte midagi, kottpimeduses kõndida, loota, et ma ei jaluta puudele vastu, astuda ning siis vaadata mingis suunas teadmata kuhu.
Puid maha võtta ei ole üldse lihtne, vahel kukuvad need katusele, vahel lihtsalt ohtlikult.
Lauludele tuleb uusi sõnu kirjutada keeles, mida sa ei valda, sest see jääb kummitama.
Vad tycker du nu om mig?
Kas siin on üldse lootust?
Kas ma peaks uskuma?
Midagi ikka pean. Ma olen piisavalt tugev, et leida palju põnevaid asju siin maailmas.
Kas postiga võib šnitsleid saata?
Värskeltpestud juuksed on nii teistsugused kui muidu.
Naermine aitab nii paljude murede vastu.
Tore on, kui keegi saab hakkama millegi suurega, millesse ta ise ei uskunud alati.
Ma tean, ma vastutan, aga ma teen ikkagi nii.


this is the way we do things
spontaneous exciting
i wish the world was always this inviting

The Summer Obsession - Melt The Sugar

Kommentaare ei ole: