neljapäev, 10. jaanuar 2013

Kommentaare on

Suvi sai siin ka läbi, taas on väljas vaid paar kraadi sooja. See ei ole positiivne uudis, kui tuletõrjehäire on keset kvantfüüsika loengut ning pool tundi peab õues ootama, enne kui järgmisesse loengusse muus hoones saab minna. Vähemalt oli põhjust juttu ajada, et kelle kool kuidas põlenud on ja missugused häired veel on olnud.
Õppimine hakkas üsna täie hooga pihta. Matemaatikas vähemalt. Meid on liiga palju, kõigile ei jagu istekohtigi. Kui tuletist nämmutati, siis integraalid tulid kohe ja hooga. Esimeses loengus oli juba tunne, et tabel peaks olema peas. Tuletiste tõttu enamjaolt ongi, lihtsalt harjumatud funktsioonid (sec nt) ei tule just eriti kiiresti. Igavuse üle seal kaeblema ei pea.
Füüsika on ka väga tore, keemias on lõbus hollandlasest lektor, aga teema ei ole väga põnev.
Täna tulid keemia poolaastaeksami tulemused. 91/100 ehk piisavalt hea, kuna ma teadsin, et 3 küsimusele ma vastust ei teadnud. Üks inimene sai eksamil alla 10%.
Kurguvalu ning nohune nina takistavad natuke plaanide tegemist, energia on kuidagi kadunud.

Eile juhtus ajalooline sündmus. Mulle keelduti alkoholi müümast. Ja tegelikult ma isegi ei ostnud. Käisime poes ning mõtlesime, et prooviks hõõgveini ka. Minul ei olnud dokumente kaasas, ainult õpilaspilet. Kassas ladusin mina asju kotti. Siis küsiti dokumenti. Ka minult. Kahekesi poes käies tuleb olla ettevaatlik. Kui ma oleksin eemale läinud, poleks probleemi, aga vanust tõendavat dokumenti ei ole, osta ei saa. Isegi kui otseselt ei osta.

Kommentaare ei ole: