neljapäev, 14. august 2008

hiirega maid jagamas

Eile õhtul olin ma duši all, kui nägin et mingi hall asi jooksis prügikasti tagant vastasnurka. Kui ta tagasi jooksis olin ma kindel, et tegemist on hiirega ja ma läksin issit kutsuma. Teel nägi nemmet ja rääkisin mida ma nägin. Issi aga ütles, et ma paneks kassi duširuumi ja kui vaja tuleb ta peale filmi lõppu üles. Emme tõstis kassi siis duširuumi ja läksime vaatama mis toimub. Kuni hiir liikus oli kassil põnev. Kui hiir paigal oli ei olnud ta nii ahvatlev. Kass ajas küll hiirt taga, kuid midagi rohkemat ta ei teinud temaga. Hiir jooksis ühe korra üle mu jala ja teisel korral jäi jala peale seisma ja siis ma viskasin ta jalapealt maha ning ta lendas natuke vastu seina. Kass hiirele igaljuhul liiga ei teinud. Lõpuks tuli ikka issi ja viskas hiire õue, et äkki koer saab hakkama, kuid hiir lasi jalga.

Kommentaare ei ole: