reede, 8. august 2008

Vene-Gruusia sõda

Nii armas, et Venemaa ja Gruusia otsustasid hakata sõdima sellel ajal kui minu issi seal on. Mulle ei tundu see just tore idee.Nii palju kui mina aru sain algas sõda sellega, et Vene tankid sõitsid Lõuna-Osseetiasse, mis kuulub Gruusiale. Või sai alguse lennukipommitamistega linnale. Sellest ma ei suutnud hästi aru saada. Aga see, et maailmas jälle üks sõjaline konflikt on, ei ole ju üllatus, sest juba nädal võ irohkem on seal kembeldud - nüüd siis kahjuks tegudeni jõutud ja mitte rahumeelseteni.
Üldmobilisatsioon Gruusias ja Gruusia vägede Iraagist koju toomine on olnud seni sammud, millest Eesti meedia on teavitanud. Aga sõda on jube. Ma loodan et kõik lõppeb ruttu ja võimalikult valutult inimestele, kuigi seda on natuke hilja oodata, kui u 1400 inimest on juba hukkunud. Aga siiski. Issi tuleb alles teisipäeval ning kuna ma lähen esmaspäeval laagrisse ja lahkun olulise meedia juurest(internet ja televiisor) on mul vaja turvatunnet, et kõik on vähemalt stabiilne, kui paremini olla ei saa.
Lisaks Eesti meediale

Kommentaare ei ole: