esmaspäev, 25. august 2008

Rujast ja muust

Sattusin ma ka kogemata Ruja vaatama. Täitsa ok oli. Ainus häda oli see, et kui nad vene keeles rääkisid siis jäi mul üks naerukoht arusaamatuks. Aga kindlasti paljudel oli hullem. Mulle meeldis kõige rohkem Nõgisto, aga muidugi Rannap oli ika omaette nähtus.
Tänane päev tegi mulle selgeks, et kui midagi kindlat on soov filmida, siis seda ei saa ei esimese ega teise ega ka kolmanda korraga nii nagu vaja.s oleks sellise pildiga vihikuid nagu mina tahaks ja seega on lihtsam ise printeri, kääride ja liimi ning
Kooli alguseni on alla nädala ja juba sel nädalal tuleb vahetustudeng Ameerikast meile elama pooleteiseks kuuks.
Mina olen juba kooliks ettevalmistusi teinud- vihikutele on peale kleebitud või kirjutatud midagi, et teha enda asju isikupärasemaks, sest Tartus igaljuhul ei ole sellist poodi, kus müüdaks selliste piltidega vihikuid nagu mina tahan, seega on ise lihtsam printeri, kääride, liimi, värvipliiatsite ja markeritega asi korda ajada.

Kommentaare ei ole: