teisipäev, 17. november 2009

Jag är ingen prinsessa

Kui jalad lähevad iga kord pärast tantsimist villi
Kui muusikas on tulekul kontrolltöö
Kui kirjanduses on vaja teha võrdlus
Kui kõik võistlused on läbikukkumised
Kui 24h peävas on liiga vähe
Kui inimesed ei ole üheti mõistetavad
Kui ma loodan liiga palju
Kui ma ei saa sellega hakkama
Kui ma olen rampväsinud
Kui ma nii tahan näha sõpru
Kui parimad päevad on kas möödas või kaugel ees
Peab millegi najal ennast ikkagi püsti hoidma. Sest pikali on valus kukkuda.
Ma pean sellega hakkama saama, mis hetkel toimub, sest kui asi on nii hull, et enam hullemaks minna ei saa, läheb ta ikkagi hullemaks.
Seega ainult...Lõuad pidada ja edasi teenida.

Hur kan det vara fel när det framstår så rätt för mig?
Hur kan jag uppföra mig när jag kan inte ha vad jag vill mycket?

Kommentaare ei ole: