neljapäev, 5. november 2009

Kokkuvõte sügisest

Ja ma ei ole kirjutanud midagi.
Väga lohakas minust. Aga juhtunud on niii palju asju lihtsalt, et elu elada ja seda üles märkida on vahel võimatu samaaegselt teha. Aga ma pean endale vähemalt kirja panema, mis on toimunud kogu esimese veerandi, vaheaaja ja muu aja sees.

August

* heategevuskontsert + tutvumine Intsuga
* ujumine ja öine Tartu
* muumiõhtu ja koraan
* Linnadžungel + sibul
* marjonettnukk & okassiga
September
* esimene koolipäev
* tarkusepäev + enese linnas välja elamine
* Lille maja ja L
* Kuum Tass ja kook
* näitering
* Soo, Rem ja muud tutvused
* kaarsild
* kokteilid ja ingver
* a little bit & kvargid + anti&mitte
Oktoober
* Kuum Tass ja sool ja pipar
* prantsuse keel ja ülikool
* uisutamine
* esimene arvestustenädal
* noorteTV
* Raadil käik + koopad
* lehesõjad
* näiteringi etenduse ahistav astronoom
* head hinded (6x 5, 1x 4+, 1x 5+)
* Balti tee treening.. ma sain punkte!!!
* ballieelsed tantsukursused
* saun + alias + Eesti mälumäng
* "Olemise talumatu kergus"
* maal kuuri ehitus
* usalduse purunemine
* oluline kiri - juhuslikkus, sõprus & sõnad

Ma ei armasta sind mitte üksnes seepärast,
kes sa oled,
vaid seepärast,
kes mina sinu seltsis olen.
Ma ei armasta sind mitte üksnes seepärast,
kuhu sa oled jõudnud,
vaid ka seepärast,
kuhu mina sinuga jõudnud olen.
Ma armastan sind seepärast,
et sa oled teinud rohkem kui mistahes õpetus,
et mind paremaks muuta,
ja sa oled teinud rohkem
kui mistahes saatus,
et mind õnnelikuks muuta.
Sa oled teinud seda ainsagi puudutuseta,
ainsagi sõnata, ainsagi viipeta.
Sa oled teinud seda, olles sina ise.
Võib-olla sõbraks olemine just seda tähendabki.


November
* üllatuspidu
* kiri
* noolemängud!

Ja homme on matemaatikalaager. Elagu mata. Mulle meeldivad teatud ülesanded. Kõige lihtsamad on rea jätkamised numbritega. Need lihtsalt on alati õiged. Peaaegu õiged vähemalt. Muidu on katastroof. Nagu pea ei töötaks õigesti. Aga ma loodan keemias andekam olla. Olen ma jee... Aga kui ei proovi ei saa midagi. Eks ma proovin, katsetan ja äkki olen ka mina milleski andekas. Vaevalt muidugi, aga ma vaimustun vähemalt kergesti ning siis saan korraga väga palju uusi asju teada. Mulle tundub nii vähemalt.
Aga positiivse arengu poole pealt on kindlasti rootsi keel. Mulle nii meeldib, et keelt on 5 tundi nädalas. Siis tekib tunne, et midagi jääb külge ka.

Kommentaare ei ole: