reede, 11. detsember 2009

Kirjandus läbi

Ja ma sain 5 kokku. Kuigi ma kasutan suulisel arvestusel imelikke väljendeid mitte korrektset eesti keelt. Sellele pean ma rohkem tähelepanu pöörama.
Kuigi ma sain kõige nõmedamad teemad, mis saada oli võimalik - kreeka luule ja Ovidius "Neli ajajärku" - õnnestus mul kõik ära rääkida ning tuua isegi üks võrdlus. Eesti ja kuldaeg..Hmm..Veidike võimatu, aga ma arvasin, et igal rahval on lood kunagisest õnnest.
Ja sadaski natuke lund. Vähe, aga palju valgem on. Hämmastav, kui kell 10 koolist vabaks saada ning näha valget aega. Päike paistis täna korraks. Nii palju on lihtsaid asju, mis teevad õnnelikuks. Eile õhtul ma olin õnnelik, kui ma korraks õue läksin ning vihma sadas. Täna paistis korra päike. See on nii positiivne, et kuigi on ühiskonna nõudmised noortele ja tohuti pinge, on siiski võimalik rõõmustada lihtsate asjade ja nähtuste üle.
Lihtsuses peitub võlu.
Järgmine arvestus on geograafia. Aga ma suutsin ennast homseks mingile mälumängule lubada. Osav. Ilus jka tark peaks ka olema - saaks täiskomplekti kokku.
Ma tahan et oleks juba pime ja vaheaeg. Ma armastan pimedust. See on tõelisem kui valgus. Pimedus ei peta. Valgus on ajutine. Minu elus ei ole valgust, mida ma tahaksin näha. Seega ma olen rõõmus, et on talv, mitte suvi. Ja kuna tunneli lõpus kustutati ka valgus ära siis ei teki soovi siit põgeneda.

Kommentaare ei ole: