teisipäev, 15. detsember 2009

Månsifüüsika

See oli niii nõmedalt keeruline. Ma saan ülesannetega hakkama, aga ainult teooria osa on mulle liiga segane. Eluline ja teoreetiline füüsika ei saa eksisteerida koos. Samuti ei saa koos oldud teoreetiline väitefüüsika ja teoreetilised olukorrad. Mina ei saa nendega siis hakkama. Aga see on minu viga, et ma ei oska. Äkki kunagi saan targaks.
Uue perioodi tunniplaan on nüüd üleval. Senini kõige hullem periood tulekul. Ajalugu, kunstiajalugu, füüsika + kolm võõrkeelt ning matemaatika. See on lihtsalt nii tappev. Peab õppima hakkama, sest erinevalt geograafiast või keemiast ei saa kunstiajaloos asju loogiliselt tuletada. Homme hommikul esimesena 2 tundi Beierit. Unistuste kooliaaeg.
Väljas on külm. Aga ei ole külmem kui eile. Sama on umbes. Eile oli õues ilus, aga kaua olla ei saanud - seistes hakkas väga ruttu külm. Täna lähen mingile tänuüritusele kallikampaania asjus. Tagantjärgi - see ei olnud väga eestlaslik ning oli mulle väga raske, aga see aitas saada mul nii palju uusi sõpru ning muutis kallistamise minu jaoks loomulikumaks. Ma ei võõrasta seda enam ja kui paar päeva ei ole mitte ühtegi kallistust, tekib vahel isegi puudus kallistusest.
Ma loodan, et pidev külmatunne ja peavalu ei ole mingid haiguse sümptomid.

Kommentaare ei ole: