esmaspäev, 14. detsember 2009

Külmakraadid

Lõpuks ometi on käes külmad ilmad. Kuigi nagu ma just avastasin, et radiaator ei keera automaatselt väljas muutuva temperatuuri tõttu sooja juurde. Keerasin ise. Ja alles eile oli veel ilm, et ma käisin poes T-särgi väel ja mul ei hakanud selle aja jooksul külm. Ning õhtul jalutamas oli 2 pusa särgi peal ainult tuulega jahe.
Geograafia läks sassi. Aga füüsika tuleb hullem. Seega vähem õppimist ja rohkem elu. Ma täna juba rakendasin seda mitte minnes esimesse tundi. Unustada, et kool ka on. Gümnaasiumis. Ikka juhtub.
Täna sain tekli kätte. Joannaga jalutasime teklid peas läbi linna ja siis hakkas minu kõrvadel nii külm, et talvemüts tundus praktilisem.
Kui täna oli -14, siis homseks lubatakse rohkem. Kui temperatuur alngeb, siis see ikka kukub korralikult.

Kommentaare ei ole: