neljapäev, 6. mai 2010

Kaklusklubi

"Kaklusklubi"(Fight Club)on mu lemmikfilm ja üks lemmikraamatutest. See on hiilgav, tõeline, peegeldav, aus, jõhker, võitluslik, enesekeskne, vooluga kaasaminemisest ilma roosade prillideta.
Kui ma tahaks midagi kunagi kujutama hakata, siis minu eeskujuks oleks "Kaklusklubi".

Julgus olla mina ise, segadused ja võitlused endaga, millele on antud kakluslik kuju, sest inimloomus on kord selline. Valu tuleb endale tunnistada, mitte selle eest põgeneda.
If you wake up at a different time, in a different place, could you wake up as a different person?
Ei saa, aga meis endis on peidus mitte ainult hea ja halb pool, vaid ka kontrollitav ja kontrollimatu pool. Mina ei tunnista endale, et ma ei suudaks ennast kontrollida teatud olukordades, sest siis oleks haavata võimalik.
Löömine on emotsioonide poolest väga võimas, löögi saamine samuti. Valu on tunnete segu, mida säilitades saadakse endast võitu.
Me teame rohkem, kui me endale tunnistame.
Minu teadvus ei tea, et minu alateadvus teab sõnu, valmeid, maneere ja võimalusi. Ma ei saa neid kirja panna, sest ma ei tea neid. Teadlikult. Aga nad on olemas minu Tyler Durdenina. See, kes mina tahaksin olla. Ta on olemas. Ta ei anna mulle peksa, sest see ei ole minu elus vajalik hetkel, kuna mul ei ole stabiilset igavat argipäeva.
Tahe on kontrollitav. Sa allud, tahad või ei. Sa järgid reegleid.
The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: you DO NOT talk about Fight Club!
Ometi kõik teadsid, kõik tundsid, aga keegi ei võtnud vastutust. Vastutuse puudumine oli vabadus. Sa ei vastuta oma elamise eest, oma söögi eest, oma elu eest.
It's only after we've lost everything that we're free to do anything. 
 Sa pingutad, treenid, võitled. See ei muuda su elu ilusaks, aga see võib anda sellele mõtte. Lihtsus, vabadus, julmus, tugevus - kõik, mis on kadumas või juba kadunud. Sellega tuleb suurim luksus. Vabadus.
This is your life and it's ending one minute at a time.
Muudetav hetk on käes. Mida sa teed? Ootad uut hetke? Küllap see tuleb. Sinu võimalus oli, sa ei kasutanud seda. Võimalusi on alati piiratud arv. Kunagi ei ole kindel, mille tegemiseks on homme liiga hilja. Nüüd - kohe - hetkel. Tegutse.
If you died right now, how would you feel about your life? 
Sa teaksid, et sa ei olnud täiuslik, ei täitnud reegleid, võitlesid, tegid valesid otsuseid ja eksisid rängalt.
Ja veel teadmiseks unistajatele:
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Ma võin uskuda, et ma olen eriline, aga tegelikult, on asi kusagil mujal. Kusagil sügaval ajusopis, mis teab, kuidas tehakse nitroglütseriini, ma olen MINA.
Kes ma olen?

1 kommentaar:

Mirembe (H.-H.) ütles ...

Ma armastan seda, et Sa nii mitmel korral suudad sõnadesse panna selle, mida ma tunnen ning mõtlen, kuid väljendada ei oska.
Aitäh Sulle!