laupäev, 1. mai 2010

Time, place & reason

Kui mul tuleb autoroolis 03.17 peale totaalne väsimus ja mingid tüübid ronivad auto ees pidevalt ringi, läheb mul tuju pahaks. Pahas tujus näitan ma suunda ringi keskele, reastun diagonaalis ringil ja sõidan otse kõige suuremasse auku. Õnneks selliseid asju ei juhtu sagedasti, et ma püüan oma emotsioonile liiklusseaduse vastase väljundi anda. Täna kahjuks juhtus. Õpin vigadest ja enam nii ei tee, sest tegelikult ma oskan ja ma saan hakkama.
Lasvas on alati omapärased asjaolud, Sel korral oli põhiliseks stiiliks hüppamine. Energilisemad lood ning üles-alla, viltu, toetudes, nägusid tehes, vehkides, keerutades - tantsimiseks oli seda osa raske nimetada, aga see oli lõbus ning vabastav.
Ma olin üsna kindel, et madalad kingad, kuigi uued ei anna ville seekord. Aga ma siiski eksisin natuke. Ainult õige pisut. Hüppamisega saab kingi hästi sisse kanda vähemalt. Kontsadega ma ei oleks poolt sellist hüppamist vastu pidanud nii et hea kingavalik:)

Kommentaare ei ole: