kolmapäev, 9. juuli 2014

Asjad ei tööta

Pidgin ei tööta.
Thunderbird ei tööta.
ROOT ei tööta.
Mina hakkan homsest päriselt tööle.

Eile Saksamaa-Brasiilia mäng oli uskumatu. Ma pole ammu ühe jalgpallimängu vältel nii palju naernud. Sakslaste komöödia, brasiillaste tragöödia.

Siin sai suvi läbi. Enamasti sajab, jahe on ka. Loodetavasti tuleb siiski kunagi tagasi.

Ma sain teada, et mu mälupulk ei saa maciga läbi. Huvitav kumb jonnib?

Loengud on vahel huvitavad, vahel keerulised. Ma ei ole mõnes osas piisavalt tausta õppinud, kuid teisalt on väga häid loenguid, mis tunduvad liiga rasked, aga peaaegu et ei olegi. Täna said ühe lektori loengud läbi ning ta sai muidugi aplausi, aga mitu inimest tõusid lausa püsti ka.

Mul on kontor (kolme peale) ning kontorivõti. Ma olen teinud hunniku teste, et ma tohiks CMSi sisse minna. Dosimeetri jaoks ka. Selle pean ma ka käima endale küsima. Hommikul 8 ja 9 vahel, sest tööpäev on seal 8-12 ning mul on 9-12 loengud.

Homme plaanin minna mingile õhtusele huviloengule.

Sidrunijogurt on üsna vastik.

Kommentaare ei ole: