reede, 4. juuli 2014

Oodates nädalavahetust

Täna saan oma paberimajanduse loodetavasti korda ning äkki juba esmaspäevast tean täpsemalt mida ma teen. Seni ootan oma destruktiivseid katsetusi.

Nüüd on mul kehtiv kindlustus. Ma suutsin kenasti ära unustada, et Šveits ei ole Euroopa Liidus ning ravikindlustuskaart annab küll mingid soodustused, ent loodetavsti ei lähe kindlustust ka vaja. Alati on siiski hea teada, et see on. Nüüd on.

Eile käisin St Genis' ümbruses jalutamas. Täitsa kena ümbruskond, lilled, väikesed majad, joonistused maja seintel. Kui lapsed midagi pargis mängisid, oli see igatahes jalgpall. Neil olid isegi väikesed väravad! Piimaautomaat oli ka tänaval. Kui süüa on vahel keeruline osta, kuna poed pannakse vara kinni, siis värsket piima saab automaadist 24/7.

Mõned loengud on arusaadavad, mõned on õpetlikud, mõnes tekib oht ära eksida.

Täna on Prantsusmaa-Saksamaa mäng. Ma ei ole veel otsustanud, kas vaadata seda hosteli telekaruumis või minna Prantsusmaa poolel pubisse. Selgub jooksvalt.

Nädalavahetusel loodan ma minna Lausanne'i ning ära näha Chilloni kindluse. Ma nägin pilte. Ma juba väga-väga tahan sinna minna!
Kui pühapäeval on ilus ilm, siis võib-olla lähen ka Juura mägedesse. See ei ole veel kindel, kuid mõne mäe lähedusse tuleb kindlasti sattuda.

Ja nüüd tagasi statistikaloengut kuulama.

1185 tundi

Kommentaare ei ole: