reede, 25. juuli 2014

Müüoneid nägid?

Täna käisin Cloud Chamber workshopis. Pilvekamber? Igatahes väga lahe oli! Juhendaja oli tore, ehitamine oli tore ning osakeste radade nägemine oli vee toredam! Nalja sai igatahes pooleteist tunni jooksul väga piisavalt.  Müüonid on nüüd palju suuremad sõbrad.

Eilne ekskursioon ei olnud väga lahe. Palun mitte panna giidiks inimest, kes räägib nii vaikselt, et meetri pealt enam kuulda ei ole. 20 inimest ei saa nii kuulata. Antiprootonid ka tere ei öelnud.

Homme tuleb pikk päev. Ma lähen esimesele matkale siin ning ma üldse ei ülehinda ennast ehk ma lähen raskele rajale, mis on umbes 7h. Aga kui ma hakkama saan, siis on ülilahe! Õnneks lähen inimestega, kes mind mägedesse ära ei unusta, vaid ikka korjavad pärast auto peale ka. Kell 7 tuleb valmis olla CERNi juures.

Täna hommikul tehti suvetudengite pilt. Päike paistis kenasti silma. Ilmselt nad tahtsid õpilasi pisarais näha. Kõik pandi kükitama. Aga pilt sai tehtud!

4 nädalat loenguid on läbi. 2 nädalat veel ning siis on nädala jooksul veel tudengitel võimalus loenguid anda. Kindlasti lähen sinna ka kuulama. Minu loogika on see, et ma pigem lähen igale poole kohale ning kui mingil põhjusel ei taha/suuda kuulata, tegelen taga vaikselt oma asjadega. Natuke nagu hetkel, kus mul soovitati minna kuulama viimast loengut 3-loenguselisest programmist. Ma ju natuke kuulan, aga see on väga spetsiifiline.

Hoidke mulle homseks pöialt!

Kommentaare ei ole: