pühapäev, 21. veebruar 2010

Kõik algab taas

Käima läheb peagi uus ring. Uus ring kooli, peagi uus ring Eesti, uus ring mind. Aeg liigub taas kiiresti ning kõik asjad kipuvad sattuma samale ajale, mis tähendab, et tuleb teha valikuid. Raskeid valikud ning tavaliselt valida kahe hea vahelt mingil põhjusel parem, aga seda ei saa muuta. Nii jääbki see käima, juhtuma, liikuma.
Isegi mina hakkan varsti suve igatsema. Lihtsalt korraks, vahelduseks sellele, et 2 kuud ei ole temperatuur plusskraadidesse tõusnud, hetkeks, et minna lihtsalt T-särgi väel välja kartamata nohu ja palavikku. Kuigi ma tahaks vaheldust, on talv mõnus ja nüüd kus päevad on jälle valged, on isegi see üllatavalt meeldiv. Näha kogu seda lund ja valgust. Kõik on nii erk ja hele.
I'd like to make myself believe
That planet Earth turns slowly
It's hard to say that I'd rather stay
Awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems

Ma tahaks olla ärkvel ja vaadata maailma. Kunagi ma saan seda teha, aga mitte hetkel, kui väsimus tungib igale poole ning nõuab und.
Ma ei oska ikka rääkida. Kahjuks on see nii. Ma suudan vahel ennast muuta, kuid põhiliselt mitte. Kurb ja jama, aga ma tean, et kõik sellised asjad on muudetavad, seega ei ole asi katastroofiline.

Ma vihkan tunnet, mis tekib, kui sa oled leppinud endaga kokku mingis asjas ning siis tuleb mingi uus asi, mis ajab kõik plaanid sassi, ning isegi kui see on hea asi, siis ma olen ennast ikkagi alt vedanud. Mul on selline tunne. Raskelt saavutatud kokkulepe on täitmatu ning keegi peale minu ei ole süüdi lepingus, mis on minu kokkulepe endaga.
Dear Me, I promised everything will be fine and I'll tell everything needed. Never going to happen. Forgive me. Myself.

Kommentaare ei ole: