neljapäev, 11. veebruar 2010

NICE:D

Ma ei pea tegema kunstiajaloo arvestust. Ma lihtsalt olin selle teate peale valmis ringi hüppama, kuid ainult kerge võiduliigutus ning natuke väljaelamist telefoni. See on tohutu kergendus, sest see on nii mahukas aine ning tänu selle puudumisele saan ma palju põhjalikumalt keskenduda teistele ainetele. JESS! Uskumatu, et ma suutsin seda teha, aga ilmselgelt on oma mälu tundmine ning kasutusoskus kasulikud;) Hämmastav kui palju infot võib salvestada ajju ning kui kiiresti seda on võimalik välja paisata. 3lk teksti vähem kui poole tunniga ja saada selle eest 5 ja 5- ning unustada ära ainult üks toogatus ning kuldloss..not bad;)
Ja tänu psühholoogia-õppetunnile tean ma, miks öeldakse, et vedas. Kuigi reaalselt taga oli ikkagi tahtejõud ja töö. Inimesed on vapustav vaatlusmaterjal:) Mõista on raske, kuid võimalik.
Homme on Lottal sünnipäev. Ta saab küll koolist puududa, kuid selle eest oli täna siis tähistamine ära. Viimases tunnis on sünnipäevalapse pinginaaber hea olla - ma sain ringkäigul käinud kommikoti lõpu endale nii suures ulatuses, kui ma tahtsin.
Kool on tohutult igav enne arvestusi, aga ma ei igatse kontrolltöid. Arvestused on piisavalt vaimustavad:)
Elu on ilus ja kui koolis läheb hästi, siis on poole lihtsam suhelda inimestega ning leida aega muude kui koolimõtete jaoks. Aeg on kriitiline relatiivne nähtus, mida ma ei suuda enda kasuks rakendada, kuid ma teen proovi. Laupäeva ma püüan saada koolitööst nii vabaks kui saab. Vene keel nõuab ilmselt tähelepanu, kuid kuna esmaspäev on vaba, ei pea ma kogu teksti pähe saama nädalavahetusega.
Ma hakkan aina rohkem igatsema rootsi keelt. Ma püüan sattuda veel mõnda tundi, kuid see on selline kahtlane võimalus. Lotta ei olegi enam mu pinginaaber. Raske juhtum. Kellele ma siis kurdan lollusi ning räägin kogu elu lihtsaks? Ilmselgelt on vaja leida uus aeg selle jaoks. 5h parimat jutuaega ära võtta:)
Tänane põhiline õnn on siiski kunst:D

Kommentaare ei ole: