pühapäev, 27. juuni 2010

Juhuslikult maale

EIle oli mul ilus plaan lebotada ning Lõunakas käia. Läksingi lõuna paiku Lõunakasse ning juhuslikult sain teada, et issi on seal:) Seega ei mingit poodides käimist enam, maale minek:) Ilus ilm ning konditsioneer ei tööta ja autos on 1,2 TONNI kive. Kuidagi vedas bussike ennast ikka edasi ning mina ajasin endale šokolaadi peale. Poest ma midagi saanud ei olnud ehk riideid mul ei olnud rohkem kui need, mis seljas olid. Lõin sõrme vastu haagist veriseks ning plaaster peale ja pool tonni kive üksi maha tõsta ükshaaval. Hiljem ülejäänud ka maha ning jalkat vaatama. Mängude vahepeal asjad kärule ning Väiksema Vennaga jalutama:) Käisime järve ääres ning jõudsime väga palju juttu ajada. Paljajalu kõndida oli mõnus - just see, mis on seni puudu olnud. Saun ning jalgpall õhtuks ka ning oligi tulnud mõnus päev. Hommikul rahulikult passida, mutti uurida ning siis kou tulla:) Päike paistab ning on ideaalne suveilm:) Püüan õue pääseda varsti:D

20.36
Õues käidud:) Minna kella 3 kanali äärde, aga seal oli nii palju rahvast, et me läksime jõe äärde mängima. Ka seal oldi ees, aga peagi saime platsi ning 3h võrku sai tõsiasjaks. Mõnus oli, ma olen randiline nüüd..Jälle..Aga savi kah:) Lõbus oli ja see on põhiline.

Kommentaare ei ole: