esmaspäev, 14. juuni 2010

Meeste tantsupidu

Sattusin ka tantsupeole esimest korda elus. Ma ei ole kunagi käinud ühelgi üldlaulu- ega tantsupeol, aga ma olen jõudnud nüüd ühele tantsupeole ja kolmele laulupeole. Aga kõik selline kultuur sobib mulle. Ma olen osa sellest ning selle üle uhke. Ma ei laula ega tantsi, aga ma oskan käsitööd ning keelt:) Parem kui mitte midagi.
Jalgpall on siiski võimas.
Ma olen sõltuvuses.
Alžeeria - Sloveenia 0:1
Väga juba, praak ning igav. Värav tuli, aga ilu mängus ei olnud.
Serbia - Ghana 0:1
Mängust nägin ainult kokkuvõtet. Mul on serblase pärast kurb meel.
Saksamaa - Austraalia 4:0
See oleks mäng, mida ma vaataks. Ma nägin lõpuosa, kuid kokkuvõtte järgi oli niiii palju uhkeid võimalusi, et seda vaataks. Igatahes selle turniiri ilusaimad väravad olid selles mängus:) Kuigi mul ei ole päris kindlat lemmikut, siis Saksamaa on üks neist, kes meeldivad;)

Kommentaare ei ole: