teisipäev, 22. juuni 2010

Vabadus

Laupäeval käisin koos issiga ühel sünnipäeval. Elektrisüsteemi ühendamine ja murumängud olid põhilised. Ma ei saanud üldse hakkama, aga see ei olnudki oluline;) Elektrisüsteemi ka tööle ei saanud, aga ühendada kokku ja lahku sain ma keldris juhtmeid küllalt:)
Eile oli vinge päev. Jõlkusime Lottaga ringi, lugesime pooltel raamatupoe raamatutel pealkirjad läbi, sõime jäätist vihmas, ajasime juttu ja läksime Lille jalkat vaatama. Kiusasime (korrektsuse huvides: mina kiusasin) natuke Tonit, aga kuna mäng oli sisutihe (7:0 ikkagi ju) ei tulnud sellest suuremat asja. Käisin ostsin roosi ning siis mängisn lauajalkat. 7-8 mängu, kõik kaotasin, aga mitte kunagi nulliga. Kuigi peaaegu oleks..Aga loomulikud faktorid võidutsesid. Sünnipäeva pidada natuke, ma olin esimene, kes jalga lasi. Mulle tuldi järgi, läksime Amakule külla. Mõnus oli lihtsalt juttu ajada.
Õhtul koju sööma väga head kohupiima kooki ning vaadata jalgpalli.
Täna olin ma tubli ja ajasin ennast vara üles, sest mulle oli öösel selgeks tehtud, et ma pean 11 linnas olema. Ma jõudsin täpselt 11 kohale ning siis ma olin Toni järel esimene. Tegime kooki sepiku, küpsiste, hapukoore ja jogurtiga. Üllatavalt hea tuli isegi. Põhjus oli Lille Maja direktrissi sünnipäev:) Tore oli juttu ajada ja lihtsalt mõnusalt aega veeta. Ma suutsin saada endale ka töökohustuse - sõida bussiga kaasa:D No proovime ära;)
Pärast jalkat vaadata, teha olematute vahenditega süüa ning muid põnevaid asju;) Tore, et Tartu on nii väike ja sa leiad sõbrad juhuslikult üles, et neid kaasa vedada:) Väravaid sai näha ning õnneks on võimalik vaadata mõlemat kohtumist (loominugulist riikidevahelist lähenemist kõigile!)
Seda ma ümisesin, kui ma sain 8. korda lauajalkas pähe..When I get older I will be stronger...

Kommentaare ei ole: