laupäev, 12. juuni 2010

You know it's serious!

Jalgpallist alustuseks.
Kreeka - Lõuna-Korea 0:2
Ma ei näinud mängu, sest ma olin Türil, aga ma jälgisin tulemusi autost ning lugesin otseülekannet. Vähemalt sain ma 2:0 värava puhul kohe sellest teada ja kaasa elada. Grillfest oli hea toiduga ning porine. Kommi sai ka:D
Nigeeria - Argentina 0:1
Sellest mängust nägin ma hispaaniakeelset esimese poolaja lõppu. Siis midagi väga kriitilist enam ei toimunud.
Inglismaa - USA 1:1
Mina ka ei anna Green'ile andeks sellist eksimust! Inglased siis ammugi ei anna, kui nüüd mingi jama tekib selle tagajärjel. Rooney on võimas ja Gerrard on võimas ning ameeriklastel on Donovan. Nad teevad tohutut tööd, veavad mängu, isegi kui keegi enam midagi väga ei taha enda peale võtta. Tublid:) Muide, Johnsonil on ka lahe soeng. See on väga-väga populaarne.

Täna oli kallikampaania tänuüritus. Tore oli, kuigi inimesed on natuke liiga blokkivad, liiga ülemeelikud ning lärmakad. Ja siis olen mina ainus, kes on kohusetundlik, peseb ära nõud, koristab ning laob nõud ümber.
Miks mul on kohusetunne?
Mulle meeldib see, aga tõesti, miks teistel siis seda ei ole?
Küllap ma võtsin kõik endale.

2 kommentaari:

kadri ütles ...

kohusetunne on tegelikult hea. kuigi aja jooksul ilmselt mingid nurgad sellest kuluvad maha... aga jah - tegelikult see on hea!
(ametlikult "tõsiseks" diagnoositud inimese kommentaar)

Myrmel ütles ...

Anna andeks, et ma nii pasapea olen ja üldse enam ei aita kallikampaaniaga. Teeme varsti aruande ära, eks? Seda ma tulen kindlasti tegema.