kolmapäev, 30. juuni 2010

Kuumuseaeg

Esmaspäeva hommikul ma ärkasin vara ja olin enne kella 9 juba abis töölepinguid paljundamas. Esmaabi kuulasin ka natuke, aga kuna ma teadsin juba seda, siis ma lõpuni ei kuulanud. Mängisime mänge ning järsku selgus, et bussini on 5 minutit. Jalad selga ning minu meelest said kõik Raadile kohale, kus toimus ekskursioon ning pärast laksin jala linna, kus kui me kolmekesi kõndisime, püüdis üks jalgrattur meid läbistada ning mina sain lenksuga täie hoo pealt vastu kätt. Ostsin endale praeguste ilmade jaoks uued lühikesed püksid, mille taskud ei pea hästi asju kinni, aga muidu on mõnus.
Eile käisin vaktsineerimas ning turul. Õhtul orienteeruma ja ujuma. Lihtsal rajal oligi seekord igav, kuigi pikkuse poolest oli rada hea. Jalgpalli vaatasin ka (No way..Ma tean;)) Kuna Portugal kaotas, siis ma ei olnud olukorraga rahul ning läksin välja jooksma. Ja ma suutsin joosta kogu ringi, mille ma ette võtsin. Seda ei olnud palju(mingi 1,5km), aga vähemalt ma sain sellega hakkama.
Viimasel ajal on tapvalt palav. Jube. Kell 12 ÖÖSEL oli 19 kraadi sooja.
Ja siis ma lähen palavaimal ajal riiki, kus eeldatakse 35 kraadist soojust juuliks.

2 kommentaari:

kadri ütles ...

teinekord, kui metsa lähme, siis valime punktid selle järgi, et need oleksid 1) soos; 2) mäe otsas; 3) tumerohelises metsas ja/või 4) üksteisest hästi kaugel sedasi, et saaks sihi panna ja korralikult paremale triivida.
kõlab nagu plaan või mis? :D

tjaden ütles ...

Nagu päris plaan:D Palume eriti imelikesse kohtadesse punkte panna:D